Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés

Algoritmusokk

 
„A lakáspiacunk nem digitalizálódik. Még ma is a legfontosabb adat egy hirdetésben a hirdető telefonszáma. Most az online hirdetésekre gondolunk, aminek nagy jövőt jósoltak az elmúlt években…” – írtuk korábban. Most beszélgessünk egy kicsit erről a digitalizációról. Az ellenzői szerint az ember a legfontosabb döntéseket nem bízhatja szoftverekre....
A bejegyzés folytatódik »
 

Lakáspiac-érzékenyek vagyunk

„Utópia vagy sem, de lehetne egy állami óriás nagyon ingatlan adatbázis - minden értelemben fullos digitális földhivatal - ahol az összes magyar lakás adata, képekkel és leírással elérhető lehetne elsősorban zártan,...
A bejegyzés folytatódik »
 

Álszent érdekszövetség

„Egy bevétel nélkül maradt ingatlanos vállalkozásnak különösen aktuális lehet a kérdés, hogy mire és mennyit költsön, ha már hirdetnie kell. Biztosan szóba álljon egy magánszeméllyel, aki a hirdetési költséget...
A bejegyzés folytatódik »
 

Sok a rizsa, kevés a kép

- állapíthatjuk meg a lakáshirdetéseket nézegetve. Már az is nehezen érthető, amikor az utcán eladó/kiadó táblákat látunk telefonszámokkal. Miért hívnám fel 2020-ban? Nem tudok semmit az ingatlanról, csak azt, hogy hol...
A bejegyzés folytatódik »
 

A magánhirdetők jogai nem számítanak

„a hirdetési oldalak az ingatlanosok ingatlanosai valójában” – mondtuk. A hirdetési oldalak nem GDPR-kompatibilisek, legyen piacvezető, vagy valami sufnituning. A téma több aspektusból megközelíthető, de úgy,...
A bejegyzés folytatódik »
 

A sikeres értékesítés ára

Ha valaki ingatlanértékesítőnek áll, hamar szembesül egy érdekes elvárással. A vevők-eladók és a bérlők-bérbeadók úgy tekintik, hogy ő mindent tud a lakáspiacról. Ha már ott dolgozik, akkor ez evidens - szerintük. Az...
A bejegyzés folytatódik »
 

Win-win a hirdetéspiacon

A meghirdetem, majd eladom vagy kiadom, a hirdetéspiac szereplőinek kedvező hozzáállás. Mármint az, hogy egy lakóingatlan eladása vagy kiadása kizárólag hirdetésfüggő lenne. Ilyen egyszerű. Semmi több. Erre játszott rá...
A bejegyzés folytatódik »
 

Pozícióból beszélni

Felmegyek az internetre és ott megtudhatok mindent, amit csak akarok. Ingyen. Ingyen szeretnék hasznos információkat, mert megérdemlem. Fizetni érte? "Hülye azért nem vagyok!" Az interneten minden lakáspiaci információ ingyen...
A bejegyzés folytatódik »
 

Rossz ingatlanosokra egyszerűen nincs szükségünk

Ki a jó ingatlanos? Aki eladja a lakásunkat, vagy segít másikat venni – röviden tömören. Ha nem tudja eladni vagy nem tud nekünk segíteni, akkor mi az ingatlanost hibáztatjuk, az ingatlanos meg a lakáspiacot. Ha eladóként...
A bejegyzés folytatódik »
 

Ingatlanosok ingatlanosa

A lakáspiacunk nem digitalizálódik. Még ma is a legfontosabb adat egy hirdetésben a hirdető telefonszáma. Most az online hirdetésekre gondolunk, aminek nagy jövőt jósoltak az elmúlt években, de ma inkább ott tartunk, hogy a...
A bejegyzés folytatódik »
 

Lakás és politika, nem lakáspolitika

Újra itt vagyunk, témánál, amit azt gondolnánk, hogy nem lehet tovább ragozni. Mivel Magyarország annyira átpolitizált, hogy nincs élesen különválasztható üzleti és politikai elit, teljes az összefonódás, ezért...
A bejegyzés folytatódik »
 

Ez nem kívánságműsor

Talán 2019 lesz az első év, amikor komolyan vesszük, hogy a magyar nagyvárosok lakáspiacától egyre jobban elfordulnak a vevők. – hívtuk fel a figyelmet a racionális vevők alkalmazkodóképességére. De ami...
A bejegyzés folytatódik »
 

Egyedi hirdetés

A meggyőződéseink felülírják a józan észt. Ha mi azt hisszük, hogy egy ingatlan kizárólagos hirdetése nem olyan előnyös, mint a sokszereplős hirdetés, akkor ebben fogunk hinni. A rendes országokban kizárólagos ingatlanhirdetések...
A bejegyzés folytatódik »
 

palimadár.com

” - március 1-től árat emelt a piacvezető hirdetési oldal, még hozzá igen gyorsan és mindenféle különösebb előkészítés nélkül (15 nap alatt). Miért emel árat és ez miért fontos egy lakásbefektető számára...
A bejegyzés folytatódik »
 

Ingatlan franchise és az élesedő pozícióharc

”A Duna House felvásárolja-e az Otthon Centrum brandet a franchise jogával együtt még nem tudni. De hogy az étvágya mellett már esélye is van rá, az már jól látszik.”  /Ingatlan franchise - A pénzcsináló?,...
A bejegyzés folytatódik »
 

Ingatlan disputa

Mit tehet az ingatlanszakma, hogy meg tudjon felelni a XXI. századi követelményeknek? Ingatlanszakmai kihívások? – címmel október 19-én reggel rendez Ingatlan Disputa rendezvényt a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara. Nagyjából...
A bejegyzés folytatódik »

Facebook

Ingatlanműhely

blogavatar

Lakásviszonyok Magyarországon

Fontos a véleményük

Ezért Facebook kommentelésre váltottunk, hogy együtt hangosabban gondolkodjunk.

Budapest Real Estate Research