Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés

A szubjektív lakáspiac átka

 
”Jelen kiadványban szereplő minden adat, információ, becslés, szakmai véleményezés a Duna House Franchise Hálózat és Duna House Csoport tagjai által végzett tevékenységek összességéből nyert adatok, valamint esetenként szubjektív tapasztalatok alapján kerül kialakításra, így annak a teljes magyarországi ingatlanpiacra vonatkoztatása további korrekciókat igényelhet. Az...
A bejegyzés folytatódik »
 

Álszent érdekszövetség

„Egy bevétel nélkül maradt ingatlanos vállalkozásnak különösen aktuális lehet a kérdés, hogy mire és mennyit költsön, ha már hirdetnie kell. Biztosan szóba álljon egy magánszeméllyel, aki a hirdetési költséget...
A bejegyzés folytatódik »
 

A magánhirdetők jogai nem számítanak

„a hirdetési oldalak az ingatlanosok ingatlanosai valójában” – mondtuk. A hirdetési oldalak nem GDPR-kompatibilisek, legyen piacvezető, vagy valami sufnituning. A téma több aspektusból megközelíthető, de úgy,...
A bejegyzés folytatódik »
 

Ugyanazt tesszük, de más eredményt várunk tőle

Senkinek nem lehet megmondani mi jó neki. Mindenki jót akar…magának és persze másoknak is. Maximum más eszközökkel képzeli elérni ugyanazt a célt, ami másoknak is fontos…lehet. Apró különbségek ezek, felnagyítva...
A bejegyzés folytatódik »
 

A sikeres értékesítés ára

Ha valaki ingatlanértékesítőnek áll, hamar szembesül egy érdekes elvárással. A vevők-eladók és a bérlők-bérbeadók úgy tekintik, hogy ő mindent tud a lakáspiacról. Ha már ott dolgozik, akkor ez evidens - szerintük. Az...
A bejegyzés folytatódik »
 

Win-win a hirdetéspiacon

A meghirdetem, majd eladom vagy kiadom, a hirdetéspiac szereplőinek kedvező hozzáállás. Mármint az, hogy egy lakóingatlan eladása vagy kiadása kizárólag hirdetésfüggő lenne. Ilyen egyszerű. Semmi több. Erre játszott rá...
A bejegyzés folytatódik »
 

Az ingyen ebéd "mától" jogsértő

A digitális emberpiac az a gazdasági modell, amire a 21. század első két évtizedét eddig alapoztuk = a negyedik ipari forradalom. Az internetalapú világrendben minden ingyenesnek nevezett szolgáltatás nem más, mint egy adathalász...
A bejegyzés folytatódik »
 

Ahol nincs verseny, ott nőnek az árak

Mondhatná ezt két ingatlanos is. Az egyik már 20+ éve ingatlanozik. Látott már ezt azt, de még őt is meg lehet lepni. A másik „tagnap” kezdte, neki még minden újdonság. Az ingatlanosokat lehet, hogy nem szeretjük,...
A bejegyzés folytatódik »
 

Az adja el az ingatlant, aki hirdeti

Az ingatlanközvetítés lényegét fogalmaztuk meg. Ezért van gond a szerződéseikkel. Évről évre felbukkannak történetek bírósági perekről, az ingatlanközvetítőt szerződési feltételei miatt elmarasztaló ítéletekről....
A bejegyzés folytatódik »
 

Ahol ingyenes a szolgáltatás, ott mi vagyunk a termék

Azzal a kérdéssel még ma is könnyebb találkozni, hogy az eladók minek működnek együtt ingatlanközvetítőkkel az internet korában. Az a kérdés valahogy fel sem merül, hogy a vevők minek keresik meg őket, miért kérik a segítségüket....
A bejegyzés folytatódik »
 

Egyedi hirdetés

A meggyőződéseink felülírják a józan észt. Ha mi azt hisszük, hogy egy ingatlan kizárólagos hirdetése nem olyan előnyös, mint a sokszereplős hirdetés, akkor ebben fogunk hinni. A rendes országokban kizárólagos ingatlanhirdetések...
A bejegyzés folytatódik »
 

palimadár.com

” - március 1-től árat emelt a piacvezető hirdetési oldal, még hozzá igen gyorsan és mindenféle különösebb előkészítés nélkül (15 nap alatt). Miért emel árat és ez miért fontos egy lakásbefektető számára...
A bejegyzés folytatódik »
 

Ingatlan franchise és az élesedő pozícióharc

”A Duna House felvásárolja-e az Otthon Centrum brandet a franchise jogával együtt még nem tudni. De hogy az étvágya mellett már esélye is van rá, az már jól látszik.”  /Ingatlan franchise - A pénzcsináló?,...
A bejegyzés folytatódik »
 

Komolytalan vevők

Van választójogunk, de nincs választásunk, legalább ugyanolyan kontraproduktív hozzáállás a közéletben, mint a magánéletben. A lakásvásárlás és eladás is magánügy, tele választásokkal, jogokkal és kötelezettségekkel....
A bejegyzés folytatódik »
 

Ingatlan disputa

Mit tehet az ingatlanszakma, hogy meg tudjon felelni a XXI. századi követelményeknek? Ingatlanszakmai kihívások? – címmel október 19-én reggel rendez Ingatlan Disputa rendezvényt a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara. Nagyjából...
A bejegyzés folytatódik »
 

A lakáshirdetés szabadsága

Amikor két éve az alfa(hím) hirdetési oldal szépen csendben bevezette a lakáshirdetések csoportosítását - hogy a hirdetések átláthatóbbak és kezelhetőbbek legyenek, az ismétlődő hirdetések problémája végre valahára...
A bejegyzés folytatódik »
 

Nehéz a választás

De még mennyire! A választást ezért egyszerűsítjük, amennyire csak tudjuk, mert a legtöbb ember számára a választás nagyon nehéz feladat, néha igazi kínszenvedés. Ismerjük a két végletet, aki mindenből a legolcsóbbat...
A bejegyzés folytatódik »
 

A megfizethető ingatlanpiac

”A magyar lakáspiac mégis valamilyen szinten kiszámítható. A kiszámíthatóság nem azt jelenti, hogy ha értjük és átlátjuk a folyamatokat, akkor ebből azonnal meg fogunk gazdagodni, mint a tőzsdén. Ez azért sem...
A bejegyzés folytatódik »
 

Amikor a magánhirdető az ingatlanközvetítő barátja

„Eladóként a maximum árhoz szeretnénk minél közelebb kerülni, vevőként inkább a lakás minimum ára felé alkudozunk. Ezért gyakran úgy hirdet a bátor eladó, hogy kevéske alkuval is a maximum árat érje el. Ezzel a...
A bejegyzés folytatódik »
 

Jutinasi

”Ingatlanosok trükköznek, nem szeretem őket.” – hangzik el igen gyakran. Az ingatlanost divat utálni, felesleges, árdrágító tényező. Vannak vevők, akik ezért megspórolnák az eladónak a jutalékot, (ingatlanos...
A bejegyzés folytatódik »
 

Diszharmonikus lakáshirdetések

A budapesti lakáshirdetések elég bosszantóak tudnak lenni. Sok ember vérnyomását felvihetik. Most nem kimondottan az érzelmi alapú árazásról beszélnénk, amit magyarul egyszerűen kapzsiságnak hívnak. Az árak mellett sokkal...
A bejegyzés folytatódik »
 

Az öreg ingatlanközvetítő és az internet tenger

Az ingatlanok eladásának alapvető problematikája a lakások hirdetése. Legyünk magánszemélyek, magánzó ingatlanosok, kisebb és nagyobb ingatlanközvetítőnél dolgozó értékesítők, a hirdetéspiacról megvan a véleményünk....
A bejegyzés folytatódik »
 

Vevő vagyok

Kellemes reggeli futás például a közeli erdőben. Nem maratoni távra kell gondolni, csak egy laza 8 km-es frissítő mozgásra. Vannak futók, akik köszönnek egymásnak, mások csak intenek vagy mindenféle metakommunikációs eszközt...
A bejegyzés folytatódik »
 

Aktuális még!

Bizonyos szint fölött nem süllyedünk bizonyos szint alá./Eszterházy Péter/ Bárcsak így gondolkodnánk az ingatlanpiacon is! Szövetségesek és cinkostársak, süket duma és üres frázisok, miközben egymást vállveregetve helyeselően...
A bejegyzés folytatódik »
 

Ki nevet a végén?

Az egész életünk az akarat- és érdekérvényesítésről szól. Ez egy velünk született képesség, a sikeres emberek olyan tulajdonsága, amit sokan tanulhatónak állítanak be. Miközben pont az különböztet meg minket igazán...
A bejegyzés folytatódik »
«
12

Facebook

Ingatlanműhely

blogavatar

Lakásviszonyok Magyarországon

Fontos a véleményük

Ezért Facebook kommentelésre váltottunk, hogy együtt hangosabban gondolkodjunk.

Budapest Real Estate Research